Σάββατο 30 Σεπτεμβρίου 2017

" Φωτογραφία της ημέρας "


" Φωτογραφία της ημέρας " 


Θα σας βάζουμε μια φωτογραφία και εσείς θέλουμε να μας μιλάτε για αυτήν ...Τι αισθάνεστε και τι σκέφτεστε όταν την βλέπετε, τι σας θυμίζει και που σας ταξιδεύει ίσως. Αν σας αρέσει ή όχι...Όλα θέλουμε να μας τα λέτε...και να τα συζητάμε






Χρυσάνθη Δημόγλου Όσο ζω θα διαβάζω.


Καλλιοπη Ορφανου- Γιακουμη
Διαχειριστής ομάδας μου φαίνεται αν είχα ένα τέτοιο χώρο κοντά μου, θα ήταν η γωνιά μου...θα θελα να με συνέχεια με αυτόν τον παππού να μου μιλάει για βιβλία που διάβασε, να μου πρότεινε...και σίγουρα θα ναι όλα παλιά και που τα πιο πολλά δεν θα τα ξέρω....και ναι...τον βλέπω που δυσκολεύεται αλλά ακόμα το παλευει..γιατί πάντα η λαχτάρα για να μάθεις κάτι ακόμα και για ¨ταξίδια¨" δεν σταματάει ποτέ....τον αγαπωωω ήδη 


Valantis Tonia Peridis Mougiou Είναι ότι πιο όμορφο έχω δει. Μακάρι να φτάσω στα χρόνια του και να μπορώ και εγώ να διαβάζω.


Τάνια Χαμοπούλου Η φωτογραφία μυρίζει αγάπη για τα βιβλία!!!! Η καμπουρίτσα του παππού δεν τον αποτρέπει να βάλει την κόκκινη κάλτσα και να δηλώσει "παρών και συνεχίζω!!!!". Πολύ ωραία φωτογραφία.


θεονυμφη Σαββακη Καλλιοπη Ορφανου- Γιακουμη με κάλυψες απόλυτα!! Την ίδια σκέψη έκανα μόλις την είδα!! Θυμήθηκα τον παππού μου όταν μου έφερε από τη βιβλιοθήκη της κοινότητας το "η πρώτη αγάπη" ,του Κονδυλάκη να το διαβάσω!! 


Ειρήνη Ψαράκη Η λαχτάρα και η επιθυμία για διάβασμα δεν τελειώνει ποτέ. Απέραντος σεβασμός στον παππούλη της φωτογραφίας!



Νατάσα Φλώρου Λάτρεψα αυτή τη φωτογραφία ! Αυτό το βιβλιοπωλείο της παλιάς εποχής και αυτόν τον παππού .Δεν ξέρω αν είναι ο βιβλιοπώλης ή κάποιος αναγνώστης αλλά η αγαπη του για το βιβλίο δεν κρύβεται ! 


Georgia Retetakou Μπορεί ο Παππούς να μου παραχωρήσει ευγενικά την θέση του και να με αφήσει εκεί για πάντα;

Sissy Theofanopoulou Διαχρονική αφοσίωση σε αυτό που αγαπάς... σαν να είναι πια Όχι απλά μέρος της ζωής σου, αλλά ο ίδιος σου ο εαυτός! Ένας τίτλος βιβλίου θα μπορούσε να ήταν "Οι σελίδες της ζωής μου"


Δήμητρα Καρακώστα Πολυ όμορφη φωτογραφία! !!! Όλα καταδεικνυουν την αστείρευτη όρεξη του παππού να συνεχίζει ο, τι αγαπά και ποθεί.... να διαβάζει.... με ιδιαίτερη αφοσίωση μάλιστα αν και..... καμπούριασε!!!!\


Christina Athanasiadou Μου θυμίζει την εφηβεία μου που αντάλλαζα βιβλία Αγκαθα Κριστι σ' ένα παρόμοιο μαγαζάκι με έναν αξιολάτρευτο κύριο που λάτρευε το διάβασμα και τους ανθρώπους που διάβαζαν.





Georgia Mavridou Μια εικόνα χίλιες λέξεις... η βιβλιομαγεία δεν έχει ηλικία....



Nikh Kapsalh Θα ήθελα να ήμουν εκεί 


Δέσποινα Σπαχή Είχε χαθεί μέσα στο βιβλίο. Δεν καταλάβαινε τίποτα από γύρω του αν ήταν μέρα, νύχτα, τίποτα.
Το μόνο που ήξερε είναι ότι ποτέ του δεν ήταν μόνος!!!!!



Νεκταρια Καπαδουκακη Η αγάπη για το βιβλίο δεν έχει ηλικία


μαρια κοντομιχη Πολύ συγκινητική φωτογραφία


Poppy Syrianou Πολύ όμορφη και συγκινητική εικόνα. Αν ήμουν εγγονή του θα ήθελα να είμαι συνέχεια εκεί να κάθομαι δίπλα του και να μου διαβάζει μαγικά παραμύθια και φανταστικά μυθιστορήματα.


Aggeliki Papa Νομίζω κάπως έτσι θα μαι και εγώ αν ζήσω τόσα χρόνια μέσα στα βιβλία μου🌹Συγκινητική φώτο🌹

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου