Πέμπτη 24 Αυγούστου 2017

" Ιδεών Λυκαυγές " . Συγγραφέας:Διονύσης Λιαλιάρης. Εκδόσεις Αεναον

Ιδεών Λυκαυγές




Συγγραφέας:Διονύσης Λιαλιάρης
Σελίδες: 50
Κατηγορία: Ποιητική συλλογή
Έκδοση: Ιούνιος 2017
ISBN GR: 978-618- 82989-2- 7
Tιμή Λιανικής: 10.00 ευρώ










ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

 Γεννήθηκα στο Σταφιδόκαμπο Ηλείας το 1959. Είμαι παντρεμένος και έχω τρεις
κόρες. Είμαι αγρότης σιτηρών και εσπεριδοειδών. Έχω διατελέσει Πρόεδρος της
Κοινότητας, Κοινοτικός Σύμβουλος, Πρόεδρος του Αγροτικού Συνεταιρισμού
Σταφιδόκαμπου και μέλος σε διοικήσεις οργανισμών. Ασχολούμαι με την ποίηση εδώ
και πολλά χρόνια, ένα μεράκι που αγάπησα με την καρδία μου. Έχω μελοποιήσει και
αρκετούς στίχους μου με αξιόλογους συνθέτες, πρόκειται δε να μελοποιηθούν και
άλλοι. Αποφάσισα να προχωρήσω σε έκδοση μέρους του πνευματικού μου έργου με
τον εκδοτικό οίκο ΑΕΝΑΟΝ, γιατί πιστεύω πως κάθε πνευματικό δημιούργημα
ανήκει σε όλο τον κόσμο.  

Οπισθόφυλλο
Έχει μόνο αρχή! Σε κυριεύει ένα δέος όταν η φαντασία σου καλπάζει στα απέραντα
λιβάδια του παραδείσου των ιδεών. Ένα βήμα που σε ανεβάζει στο πρώτο σκαλοπάτι της ατελείωτης, μα γοητευτικής σκάλας της ποίησης. Ένας λαβύρινθος
που σε κρατάει για πάντα στην αγκαλιά του. Μια όμορφη Ανατολή που σε μαγεύει το
λυκαυγές και εκστασιάζεσαι. Ένα πεπρωμένο που ακολουθείς χωρίς αντίσταση. Είναι
η μοίρα που σε οδηγεί εκεί που ξεφυτρώνουν και χορεύουν όμορφα οι λέξεις και τις
αρπάζεις να τους δώσεις αυτό το γλυκό ακουστικό συναίσθημα που συνεπαίρνει τον
αναγνώστη και τέρπει τον ποιητή!
Γνωρίζω καλά πως γύρω μου υπάρχουν γίγαντες της ποίησης και της λογοτεχνίας.
Δεν μ' ενδιαφέρει η πρωτιά, θα παραμείνω μικρός και ταπεινός. Μου αρκεί να είμαι
συνοδοιπόρος σ' αυτό το ωραίο ταξίδι που σε μεθάει και σε μαγεύει όσα χρόνια
κρατήσει αυτή η διαδρομή!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου