Παρασκευή 27 Οκτωβρίου 2017

" Φωτογραφία της ημέρας "





" Φωτογραφία της ημέρας "

Θα σας βάζουμε μια φωτογραφία και εσείς θέλουμε να μας μιλάτε για αυτήν ...Τι αισθάνεστε και τι σκέφτεστε όταν την βλέπετε, τι σας θυμίζει και που σας ταξιδεύει ίσως. Αν σας αρέσει ή όχι...Όλα θέλουμε να μας τα λέτε...και να τα συζητάμε










Μαρια Κουλουρη μου θυμίζει εμένα που έχω σχεδόν δύο χρόνια να παρακολουθήσω τηλεόραση πάνω από 3 λεπτά!

Διαχείριση



Βασω Παραμπατη Το βιβλίο μου προσφέρει πανέμορφα μαγευτικά ταξίδια!!!Μέσα από αυτό ζω χιλιάδες ζωές δίπλα στους ήρωες του κάθε βιβλίου...



Διαχείριση
Αφροδίτη Κρεμμύδα Την πρώτη μου τηλεόραση!



.
Διαχείριση
Xristina Karaboga Την τηλεόραση των παιδικών μου χρόνων!!




Διαχείριση
Ειρηνη Γεωργακη Βλέποντας τηλεόραση σκέφτομαι πόσο πολύ θέλω να διαβάσω ένα βιβλίο....έστω και Αρλεκιν!




Διαχείριση
Ειρήνη Ψαράκη Το διάβασμα είναι η μεγάλη μου αγάπη. Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου, έχω κάτι στα χέρια μου και διαβάζω. Ακόμα και παιδί που ήμουν, και δεν ήξερα να διαβάζω ακόμα, έπαιρνα τα παραμύθια μου, κοιτούσα τις εικόνες και έλεγα ιστορίες μόνη μου. Επίσης όμως δεν ζούσα και χωρίς τηλεόραση. Ήταν παρέα και συντροφιά. Ήθελα να ακούω ομιλίες μέσα στο σπίτι. Τα τελευταία 5 χρόνια η τηλεόραση υπάρχει απλά σαν διακοσμητικό στοιχείο. Ταινιούλες και σειρές αρκετές, αλλά μόνο στον υπολογιστή. Και τα βιβλία συνεχίζουν ακάθεκτα να βρίσκονται στα χέρια μου. Ευτυχώς!!!




Διαχείριση
Ευφροσύνη Γατή Βλέποντας Αυτή την εικόνα μου έρχεται στο μυαλό μια βιβλιοφάγος μαμά,της οποίας όμως τα παιδιά δεν αρέσκονται στο διάβασμα βιβλίων.Έτσι λοιπόν, τους το υπενθυμίζει που κ που,ειδικά όταν επιλέγουν να παρακολουθησουν τηλεόραση😝😁😂



Διαχείριση
Martha Anastassoglou Η ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΑΣΧΟΛΙΑ, ΠΑΛΙΑ ΔΙΑΒΑΖΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 2 ΒΙΒΛΙΑ ΤΗΝ ΒΔΟΜΑΔΑ. ΤΩΡΑ ΛΟΓΩ ΚΡΙΣΗΣ ΕΧΩ ΠΕΡΙΟΡΙΣΕΙ ΤΟΝ ΑΡΙΜΟ ΣΕ 1 ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΝ ΜΗΝΑ,,, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΡΑΦΤΩ ΣΕ ΔΑΝΕΙΣΤΙΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ Τ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΟΥ




Διαχείριση
Δήμητρα Καούνα Αυτή η εικόνα με δικαιώνει. Έχω να δω από το 2000... Θεωρώ ότι η τηλεόραση ( όχι κάτι που επιλεκτικά παρακολουθείς ) κρατά το μυαλό φυλακισμένο, να περιορίζεται εκεί και να έχει κλειστούς ορίζοντες. Σε αντίθεση με το βιβλιαράκι που δεν βάζει μέτρο φραγμούς και όρια! Σε ταξιδεύει και ακονίζει το μυαλό σου! Αυτό 😀




Διαχείριση
Valantis Tonia Peridis Mougiou Αυτό λέω στα παιδιά μου όταν πιάνουν το ταμπλετ.




Διαχείριση
Poppy Syrianou Εγώ πιστεύω ότι όλα χρειάζονται... και η τηλεόραση και το διάβασμα και το ίντερνετ. Άλλο λιγότερο άλλο περισσότερο. Εννοείται ότι προτιμώ να διαβάζω από το να βλέπω τηλεόραση και σαφώς το βιβλίο μου προσφέρει περισσότερα. Αλλά είναι και αυτή ένα είδος ψυχαγωγίας. Μια καλή ταινία με την οικογένεια μαζεμένη στον καναπέ τρώγοντας ποπ κορν....κάπως έτσι το συνδυάζω εγώ 



Διαχείριση
Γεωργια βλαχου Πλέον με έχει κερδίσει το βιβλίο... Μονο για να δω καμία καλή ταινία την ανοίγω!!!



Διαχείριση
Χρήστος Διαμαντόπουλος Κλείστε την και διαβάστε!!!!!!



Διαχείριση
Δέσποινα Σπαχή Και εκεί που περίμεναν να βγει το πόλτεργκάιστ της τηλεόρασης, βγήκε απλά μια ταμπέλα που τους παρότρυνε να αρχίσουν το διάβασμα!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου