Σάββατο 28 Οκτωβρίου 2017

" Φωτογραφία της ημέρας "





" Φωτογραφία της ημέρας "

Θα σας βάζουμε μια φωτογραφία και εσείς θέλουμε να μας μιλάτε για αυτήν ...Τι αισθάνεστε και τι σκέφτεστε όταν την βλέπετε, τι σας θυμίζει και που σας ταξιδεύει ίσως. Αν σας αρέσει ή όχι...Όλα θέλουμε να μας τα λέτε...και να τα συζητάμε.






Nikh Kapsalh Ταξιδεύοντας με ένα βιβλίο...



Διαχείριση

Ειρηνη Γεωργακη Το μαγικό ταξίδι του βιβλίου!



Διαχείριση
Καλλιοπη Ορφανου- ΓιακουμηΔιαχειριστής ομάδας βασικά το πρώτο που μου ήρθε είναι " πως δεν βουλιάζει η πολυθρόνα..και αυτή με το τακουνάκι τέλεια ...."




Χρήστος Διαμαντόπουλος Υπέροχα ταξίδια, ξεκούραστα και ανέξοδα.



Διαχείριση
Δημήτριος Θωμάζος Στίς σελίδες σου ... ταξιδεύω σε έναν κόσμο μαγικό ... παραμυθένιο. Εκεί που η αλήθεια συναντά την φαντασία και αγκαλιασμένα σαλπάρουν για ταξίδια πέρα απο τον ορίζοντα ... πέρα απο την καθημερινότητα. Μια καθημερινότητα που ... επιμένει να μου βάζει όρια και φραγμούς. Εκεί ... μέσα στις σελίδες ... είμαι ελεύθερος ... να γίνω αυτός που θέλω ... ίσως .... και αυτός που πάντα ήθελα να είμαι. Αυτό μου έβγαλε η εικόνα και αυτό έγραψα Χριστίνα. Όμορφη ημέρα να έχουμε. 



Διαχείριση
Maro Odysseos Όλα τα έχεις στα πόδια σου!!!!!και φυσικά το βιβλίο στα χέρια τι θες άλλο!καφέ! θάλασσα! Θεα! Απόλαυση! Ησυχία!!!!υπέροχο!!!!



Διαχείριση
Δέσποινα Σπαχή Το βιβλίο την πήγαινε παντού. Από τον Κολόμβο και τις καραβέλλες του μέχρι τα σκοτεινά απογεύματα σε σκονισμένες αγγλικές βιβλιοθήκες με τις τσαγιέρες να ετοιμάζουν το τσάι για την ιεροτελεστία του φάιβ ο κλοκ!!!!!


Διαχείριση
Πόλυ Νταϊλάκη Με ένα βιβλίο ταξιδευεις..... Σαν εικόνα με ηρεμεί, μου αρέσει, άλλωστε λατρεύω τη θάλασσα. Με ξεκουράζει..... 💖

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου