Τετάρτη 31 Ιανουαρίου 2018

Συνέντευξη με τον αγαπημένο μας Νεκτάριο Μπουτεράκο στο blog μας " The book time "

       Καλωσορίζουμε τον Νεκτάριο Μπουτεράκο στο
                                  The book time





Τ.Β.Τ Δες με αλλιώς, ένα βιβλίο φαντασίας με πολλές και αναλυτικές περιγραφές του χώρου και των ηρώων. Θα μπορούσε να είναι σενάριο;

Ν.Μ.Άνετα θα μπορούσε να είναι σενάριο. Δεν σου κρύβω πως από το πρώτο σεμινάριο
γραφής που έκανα, αυτό που με συμβούλευσαν ήταν να ασχοληθώ με το θέατρο και
τον κινηματογράφο γιατί η γραφή μου ταιριάζει εκεί. Κι αυτό έκανα. Εν μέρει. Μου
αρέσει να γράφω με αυτόν τον τρόπο γιατί στο μυαλό μου έρχονται χιλιάδες εικόνες
και θέλω να τις αποδίδω με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.



Τ.Β.Τ. Τι είναι πιο εύκολο για έναν συγγραφέα να γράψει; Μυθιστόρημα ή σενάριο;

Ν.Μ. Δεν έχει να κάνει με την ευκολία αλλά την προτίμηση. Κάποιοι προτιμούν το ένα
είδος, κάποιοι το άλλο και υπάρχει και η τρίτη μερίδα που επιλέγουν να γράφουν όλα
τα είδη. Εγώ νομίζω πως ανήκω στο τρίτο είδος. Κάθε ένα από αυτά έχει τη γοητεία
του αλλά και τις δυσκολίες του κι αυτό με ιντριγκάρει.



Τ.Β.Τ. Ζωντανεύουν στο μυαλό σας οι ήρωες σας; Παίρνουν σάρκα και οστά όταν σκέφτεστε την πλοκή;

Ν.Μ. Όπως προείπα τη στιγμή που γράφω μου έρχονται εικόνες στο μυαλό σαν να βλέπω
ταινία. Αυτό βέβαια συμβαίνει πριν καν ακόμα αρχίσω να γράφω. Όταν δηλαδή
σκέφτομαι την ιστορία και δημιουργώ τους ήρωες. Στη φαντασία μου ζωντανεύουν
και μου κρατούν συντροφιά όχι μόνο μέχρι την τελευταία λέξη αλλά κάθε στιγμή που
σκέφτομαι την κάθε ιστορία που έχω γράψει.




Τ.Β.Τ. Αν σας ζητούσαν να βγει σε θέατρο, κινηματογράφο ή τηλεόραση το Δες με αλλιώς, ποιους θα θέλατε να ενσαρκώσουν τους κεντρικούς ήρωες;

Ν.Μ. Με ρωτάς ως συγγραφέα ή ως σκηνοθέτη; Ως συγγραφέας θα μπορούσα να σου
απαριθμήσω πολλούς ηθοποιούς, εγχώριους και μη. Αν με ρωτάς με την ιδιότητα του
σκηνοθέτη θα σου έλεγα πως η επιλογή των ηθοποιών για μια ταινία είναι μια
πολύωρη και ιδιαίτερα σημαντική δουλειά που δεν χωράει σε μια απάντηση. Αυτό
που θα μπορούσα να σου πω όμως είναι πως θα επέλεγα νέους ηθοποιούς κατά βάσει,
γιατί είναι σημαντικό να δίνουμε την ευκαιρία στους νέους ανθρώπους να αναδείξουν
το ταλέντο τους.


Τ.Β.Τ.  Με ποιο soundtrack θα ντύνατε την ταινία;

Ν.Μ. Επίσης είναι κάτι που θέλει αρκετή ώρα και έρευνα ώστε να βρεις την κατάλληλη
μουσική για να επενδύσεις μια ιστορία. Σίγουρα όμως θα ήταν μια μουσική
μυστηρίου με κύριο όργανο το βιολί. Μου αρέσει πολύ η κέλτικη μουσική.




Τ.Β.Τ. Τι είδους λογοτεχνία διαβάζετε; Τι είδους ταινίες σας αρέσει να βλέπετε; Έχουν επίδραση στη γραφή σας;

Ν.Μ. Διαβάζω σχεδόν τα πάντα με μια προτίμηση στις ιστορίες φαντασίας και μυστηρίου.
Γι’ αυτόν τον λόγο επιλέγω να γράφω κι αυτό το είδος. Αντίστοιχα μου αρέσει να
βλέπω σχετικές ταινίες με το είδος που ανέφερα.



Τ.Β.Τ.  Οι σπουδές σας είναι άμεσα συνδεδεμένες με την πένα σας; Σας βοηθούν να συνθέσετε τους ήρωες στον τρόπο που κινούνται, ντύνονται ή εκφράζονται;

Ν.Μ. Οι σπουδές μου είναι ένα μεγάλο κεφάλαιο. Μέχρι σήμερα στη ζωή μου έχω
ασχοληθεί με διάφορες ειδικότητες που όλες όμως έχουν να κάνουν κατά κάποιον
τρόπο με την τέχνη. Ενδυματολογία, φωτογραφία, αρχιτεκτονικό σχέδιο, χορό,
δημιουργική γραφή και σκηνοθεσία. Όλα αυτά κατά κάποιον τρόπο συνδέονται και με
τις ιστορίες που γράφω αλλά και με τις παραστάσεις που σκηνοθετώ.

Τ.Β.Τ.  Στο profile σας στο Facebook αναφέρεται πως είστε και dance teacher. Μιλήστε μας λίγο για αυτήν την πλευρά της δουλειάς σας.

Ν.Μ. Με τους κοινωνικούς χορούς (latin και ευρωπαϊκούς) ασχολήθηκα από το 1999 μέχρι
το 2014. Από το 2004 έως το 2012 είχα δική μου σχολή στο Ναύπλιο. Ήταν μια πολύ
όμορφη περίοδος της ζωής μου που όχι μόνο γνώρισα σημαντικούς ανθρώπους αλλά
ήταν και η αιτία για να ασχοληθώ με την πραγματική αγάπη της ζωής μου, τη γραφή.
Ξεκίνησε με κάποιες διασκευές που έκανα σε παραμύθια και ελληνικές ταινίες με
τους μαθητές της σχολής μου σε χορευτικές εκδηλώσεις. Κάτι σαν μιούζικαλ. Ύστερα
σκέφτηκα πως θα μπορούσα να γράφω και να σκηνοθετώ δικές μου ιστορίες. Έτσι
μπήκα στον μαγικό κόσμο της γραφής και της σκηνοθεσίας.


Τ.Β.Τ. . Υπάρχει κάποιο βιβλίο το οποίο να προετοιμάζετε αυτόν τον καιρό;

Ν.Μ. Υπάρχουν δύο βιβλία που θα εκδοθούν από τον εκδοτικό οίκο Anima Εκδοτική μέσα
στο 2018. Το πρώτο που θα κυκλοφορήσει αρχές Φλεβάρη είναι αστυνομικό-
μυστηρίου με τον τίτλο Ε.Λ.Β.Ι.Ρ.Α. Το δεύτερο είναι μια πενταλογία φαντασίας και
το βιβλίο που θα εκδοθεί κοντά στο Πάσχα έχει τον τίτλο Ο Γητευτής των πέντε
ηπείρων – Η Πράσινη ήπειρος. Αυτή την περίοδο λοιπόν γράφω τα υπόλοιπα τέσσερα
βιβλία από την πενταλογία.



Τ.Β.Τ. Νεκτάριε μπορείς να μας πεις λίγα πράγματα για εσένα ώστε να σε γνωρίσουν καλύτερα οι φίλοι της σελίδας μας the book time και οι αναγνώστες γενικότερα!

Ν.Μ. Μέσα στις απαντήσεις μου έχω πει ήδη πάρα πολλά πράγματα για μένα. Μου αρέσει
να ασχολούμαι με ο,τιδήποτε το δημιουργικό από το επάγγελμά μου μέχρι και τα
χόμπι μου. Είμαι σχετικά μοναχικός αλλά όχι αντικοινωνικός. Βλέπω πολλές ταινίες
και διαβάζω αρκετά βιβλία όταν έχω χρόνο αλλά μου αρέσει να περνάω τον ελεύθερο
χρόνο μου με τους φίλους μου και να γνωρίζω καινούργιους ανθρώπους. Δεν είμαι
εύκολος άνθρωπος αλλά πιστεύω πως κανένας μας δεν είναι. Όλοι έχουμε τα καλά και
τα άσχημά μας κι αυτό που παλεύουμε είναι να τα φέρνουμε σε μια ισορροπία. Άλλες
φορές τα καταφέρνουμε κι άλλες όχι. Όμως και στη δεύτερη περίπτωση πιστεύω πως

μαθαίνουμε πολλά και προχωράμε... Ευχαριστώ πολύ!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου