Σάββατο 9 Σεπτεμβρίου 2017

Συνέντευξη της αγαπημένης μας Ηλιάνα Μάρου στο blog μας " The book time "

                              Καλωσορίζουμε την Ηλιάνα Μάρου στο The book time 




Την Ηλιάνα Μάρου την γνωρίσαμε μέσα από το βιβλίο της "Τα ένοχα μυστικά του Καθρέφτη". Ένα βιβλίο με πλούσια πλοκή και συναρπαστικές εξελίξεις . Ζητήσαμε  λοιπόν σήμερα από  την Ηλιάνα Μάρου για να μας φανερώσει κάποια από τα Ένοχα μυστικά του Καθρέφτη της καθώς και του εαυτού της.








Ζητήσαμε από την φιλοξενούμενή μας να γράψει μόνης της ένα σύντομο βιογραφικό,  και μας έγραψε τα πιο κάτω :


Η Ηλιάνα Μάρου γεννήθηκε στην Αθήνα. Σπούδασε Μάρκετινγκ και Χρηματοοικονομικά και μιλάει τρεις ξένες γλώσσες: Αγγλικά, Ιταλικά, Ρουμάνικα. Εργάστηκε σε τηλεοπτικό σταθμό στην παρουσίαση ψυχαγωγικού προγράμματος, σε ραδιοφωνικό σταθμό στη σύνταξη δελτίων ειδήσεων και συνεντεύξεων καθώς και στις δημόσιες σχέσεις στον δημόσιο και ιδιωτικό τομέα. Έχει παρακολουθήσει πολλά σεμινάρια Ψυχολογίας και Κινηματογράφου (σενάριο, σκηνοθεσία).









T.B.T.Από πόσο χρονών ξεκίνησες να γράφεις και τι σε εμπνέει να γράφεις;

H.M. Ανέκαθεν είχα το μικρόβιο …. Θυμάμαι τον εαυτό μου από το σχολείο ακόμα να
γράφω διάφορες μικρές ιστορίες. Επίσης μου άρεσε να εκφράζω τα συναισθήματά
μου μέσω του γραπτού λόγου. Διανύοντας τη δεκαετία των 30 το είδα πιο σοβαρά,
κάνοντας την απόπειρα να γράψω ένα βιβλίο. Σε αυτό συνέβαλλε και η
παρότρυνση της μητέρας μου, που πίστευε πάντα στις δυνατότητές μου. Δεν θα
έλεγα ότι με εμπνέει κάτι συγκεκριμένο, απλώς είναι κάποιες στιγμές που το μυαλό
μου ξεχειλίζει από φαντασία…





T.B.T Πες μας λίγα λόγια για το βιβλίο σου.

H.M. Το βιβλίο μου μπορεί να είναι αστυνομικό μυθιστόρημα αλλά υπάρχει μία ερωτική
ιστορία η οποία παρασύρει , εκτός από τους βασικούς πρωταγωνιστές, κι άλλα
πρόσωπα. Η Νάντια θα ζήσει έναν μεγάλο έρωτα ο οποίος θα της κάψει τα
σωθικά…. Θα τα αφήσει όμως όλα πίσω της για να προχωρήσει τη ζωή της? Την
έκανε πιο σκληρή η φυλακή? Το βιβλίο μου θα το χαρακτήριζα ανατρεπτικό με
γρήγορη πλοκή και με μη προβλέψιμο τέλος! Εξαρχής αυτός ήταν ο σκοπός μου…








T.B.T  Πως περνάς το χρόνο σου όταν δεν ασχολείσαι με τη συγγραφή βιβλίων;

H.M. Στον ελεύθερο χρόνο μου σκιτσάρω, γράφω στίχους τραγουδιών και λατρεύω να
βγάζω φωτογραφία ότι μου τραβάει την προσοχή…








T.B.T.  Με ποιό τραγούδι θα έντυνες το βιβλίο σου;

H.M. Το τραγούδι με το οποίο θα έντυνα το βιβλίο μου είναι το «Για να σ’ εκδικηθώ»
(Μητροπάνος – Παπαδόπουλος). Δεν αντιπροσωπεύει απόλυτα το βιβλίο μου
αλλά το προσεγγίζει. Δεν μπορώ να σκεφτώ κάποιο άλλο τραγούδι που να του
ταιριάζει περισσότερο.






Τ.Β.Τ Πώς ξεκίνησε η συγγραφή του βιβλίου σας « Τα ένοχα μυστικά του καθρέφτη» και γιατί επιλέξατε αυτόν τον τίτλο κι αυτό το εξώφυλλο;

Η.Μ. Η συγγραφή του βιβλίου μου ξεκίνησε έχοντας την επιθυμία να γράψω ένα
ψυχολογικό θρίλερ, με αφορμή τα σεμινάρια ψυχολογίας και κινηματογράφου που
είχα παρακολουθήσει. Έγραψα λοιπόν αυτή την ιστορία την οποία έκτισα με
έρευνα, κόπο και φαντασία. Ο τίτλος του βιβλίου μου ήταν ο πρώτος και ο
τελευταίος τίτλος που σκέφτηκα ότι θα ταίριαζε στην υπόθεση του βιβλίου μου.
Ήθελα έναν τίτλο που θα μπορούσε να κεντρίσει το ενδιαφέρον… Το εξώφυλλο το
επέλεξα μαζί με τους πολύτιμους συνεργάτες μου απ’ τον Εκδοτικό Οίκο Αγγελάκη!
Υλοποιήσαμε την ιδέα μας να υπάρχει ένας καθρέφτης στο εξώφυλλο. Άλλωστε
σύμφωνα με τον τίτλο, τα ένοχα μυστικά είναι του καθρέφτη….






Τ.Β.Τ Έχεις ήδη ξεκινήσει να προετοιμάζεις/γράφεις κάτι καινούργιο; Μήπως έχεις και άλλες ανέκδοτες ιστορίες;

Η.Μ. Γράφω ήδη ένα παραμύθι για να ελαφρύνω κάπως το κλίμα, μιας και το δεύτερο
βιβλίο μου, το οποίο θα εκδωθεί σύντομα, είναι και αυτό αστυνομικό
μυθιστόρημα. Έχω γράψει αρκετές ιστορίες, αλλά προς το παρόν δεν έχω σκεφτεί
κάποια από αυτές να την κάνω βιβλίο.





Τ.Β.Τ Ποιο βιβλίο διαβάζεις αυτό το διάστημα;

Η.Μ. Δυστυχώς αυτή την περίοδο δεν μου απομένει καιρός για να διαβάσω κάποιο
βιβλίο λόγω της δουλειάς μου. Τα Σαββατοκύριακα που έχω ελεύθερο χρόνο έχω
αφοσιωθεί στη συγγραφή ενός παραμυθιού κι ενός θεατρικού έργου.





Τ.Β.Τ  Έχετε συγκεκριμένη προτίμηση στα λογοτεχνικά σας αναγνώσματα;

Η.Μ. Μου αρέσουν τα ψυχολογικά θρίλερ, τα αστυνομικά και τα ερωτικά
μυθιστορήματα.


Περισσότερες πληροφορίες για το βιβλίο 



Τ.Β.Τ Θα μπορουσες να μου πείς μερικούς από τους αγαπημένους σου συγγραφείς ή … σου βάζω δύσκολα;

Η.Μ. Μου βάζεις δύσκολα… Υπάρχουν πολλοί αξιόλογοι συγγραφείς και θα ήταν άδικο
να ονοματίσω μόνο μερικούς. Για κάποιους ανθρώπους , οι οποίοι δεν έχουν
γράψει βιβλίο, μπορεί να φαντάζει εύκολη υπόθεση η συγγραφή, αλλά δεν είναι
καθόλου…





Τ.Β.Τ Πιστεύεις ότι δίνονται ευκαιρίες σε νέους ανθρώπους στη χώρα μας να αναδείξουν το ταλέντο τους?

Η.Μ. Δεν πιστεύω ότι η χώρα μας μοιράζει απλόχερα ευκαιρίες. Αυτό όμως δε σημαίνει
κιόλας ότι θα πρέπει να τα παρατάμε! Αντιθέτως μάλιστα κανείς μας δεν θα πρέπει
να σκύβει το κεφάλι και ν’ αφήνει το ταλέντο του να πηγαίνει χαμένο! Παρά τις
αντιξοότητες δεν θα πρέπει να σταματήσουμε ποτέ να ονειρευόμαστε!





Τ.Β.Τ. Θα ήθελα να μοιραστείτε με τους αναγνώστες του blog μας, τη φράση που σας εκφράζει, το τραγούδι που σας αντιπροσωπεύει και την αγαπημένη σας ταινία. Ίσως είναι περισσότερα από ένα, αλλά πείτε τα πρώτα που σας έρχονται στο μυαλό για το καθένα από αυτά.
Η.Μ. Η φράση που με εκφράζει περισσότερο είναι: «Όταν κλείνει μία πόρτα ανοίγει πάντα μία άλλη καλύτερη!»

Ένα από τα τραγούδια που με αντιπροσωπεύει είναι το « Θα εκραγώ» του Αντώνη Βαρδή.






Η ταινία που μου ήρθε πρώτη στο μυαλό είναι «Όσα παίρνει ο άνεμος», βασισμένη στο
ομώνυμο μυθιστόρημα της Μάργκαρετ Μίτσελ (1936).












The book time !!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου