Σάββατο 30 Σεπτεμβρίου 2017

" Φωτογραφία της ημέρας "




" Φωτογραφία της ημέρας " 
Θα σας βάζουμε μια φωτογραφία και εσείς θέλουμε να μας μιλάτε για αυτήν ...Τι αισθάνεστε και τι σκέφτεστε όταν την βλέπετε, τι σας θυμίζει και που σας ταξιδεύει ίσως. Αν σας αρέσει ή όχι...Όλα θέλουμε να μας τα λέτε...και να τα συζητάμε.






Katerina Mastrogianni Το βιβλίο διευρύνει τους πνευματικούς μας ορίζοντες και προσωπικά με ξεκουράζει . 


Βασω Παραμπατη Απαραίτητο για μένα ειδικά το βράδυ!!! Ταξιδεύω σε υπέροχα μέρη και "φορτίζω" μπαταρίες!!!


Λίτσα Ζ. Με το διάβασμα... φεύγω, ταξιδεύω, χάνομαι ...


Valantis Tonia Peridis Mougiou Τέλεια!!!!




θεονυμφη Σαββακη Αυτή η φωτογραφία μου θυμίζει ότι κάθε βράδυ ξενυχτάω γιατί φορτίζω το μυαλό μου διαβάζοντας και το πρωί κουτουλάω γιατί νυστάζω!!😜   Αλλά είναι η μόνη διέξοδος σε πολλά θεματάκια!! 😋




Ειρήνη Ψαράκη Το κινητό για να το χρησιμοποιούμε θέλει φόρτιση κάθε μέρα, γιατί με τις αναρτήσεις σου θέλουμε να είμαστε συνέχεια online και να μη χάνουμε τίποτα. 😉😉Σωστά; Σωστά! Τα βιβλιαράκια μας, φορτίζουν τις μπαταρίες του μυαλού μας. Κ εγώ τελευταία το έχω αφόρτιστο. Δεν ξέρω τι έχω πάθει και το μυαλό μου δεν μπορεί να συγκεντρωθεί. Θέλουν αλλαγή οι μπαταρίες του. Ξεκινάω διάβασμα! 😀😀😀


Δέσποινα Σπαχή Με το βιβλίο κάθε μέρα τον γιατρό τον κάνεις πέρα!!!!!


Ειρηνη Γεωργακη Ένα βιβλίο φορτίζει το μυαλό και επίσης στέλνει στο πυρ το εξώτερο αυτόν τον άτιμο το Γερμανό(κοινός Αλτσχαϊμερ)που θέλει να μου κάνει επίσκεψη(στην ηλικία που είμαι).


Ελένη Κυριτσάκα Κάθε βράδυ προσπαθώ να φορτίζω το μυαλό μου με το διάβασμα, είναι το καλύτερό μου!


Lambros Thetyphoniansoul Έμενα πάλι μου θυμίζει όσους βλάκες συναντώ κάθε μέρα. Οπότε θα την κατατάξω στις δυσάρεστες 






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου