Δευτέρα 30 Οκτωβρίου 2017

Σύντομα κοντά μας από τις Εκδόσεις Αέναον




Τσάι Βατόμουρο, 
Έρχεται Από Τις Εκδόσεις Αέναον Με Την Υπογραφή Της Konstandinas Alberti 





Σε περιμένω την Τετάρτη 8 Αυγούστου στις 20:00. Τρεις φάκελοι παραδόθηκαν με το ίδιο μήνυμα. Ένα ραντεβού κλείστηκε 25 χρόνια μετά. Η Μαντώ, η Ηρώ, η Αγγελική και η Έλλη. Τέσσερις γυναίκες θα συναντηθούν, θα πιουν τσάι βατόμουρο και η επόμενη μέρα δεν θα είναι πια ίδια.









 Βιογραφικό 


Γεννήθηκα στη Θεσσαλονίκη και από πολύ μικρή ηλικία κατοικώ στην Αθήνα. Σπούδασα Ιατρική αλλά δεν εξάσκησα ποτέ το επάγγελμα διότι με κέρδισε η τέχνη. Ασχολήθηκα με τη διεύθυνση παραγωγής και συνεργάστηκα με ανθρώπους της τέχνης του κινηματογράφου και της τηλεόρασης. Από πολύ μικρή έγραφα, μιλούσα επάνω στο χαρτί για όσα ήθελα για όσα αγαπούσα για όσα με πλήγωναν ή με έκαναν ευτυχισμένη. Η ανάγκη μου είναι να μοιράζομαι με τους αναγνώστες όμορφα βιβλία, που έχουν κάτι να μας δώσουν μέχρι την τελευταία σελίδα τους. Το Τσάι βατόμουρο είναι μια ιστορία που με πήγε μόνη της. Δεν την είχα σκεφτεί δεν την είχα δουλέψει στο μυαλό μου. Είμαι σίγουρη πως θα την αγαπήσετε και θα σας συγκινήσει. Ευχαριστώ τον εκδοτικό μου οίκο Αέναον για την εμπιστοσύνη και τη μεγάλη αγκαλιά που άνοιξε στο πρώτο μου βιβλίο με τίτλο Τσάι Βατόμουρο.

 Για περισσότερες πληροφορίες και επικοινωνία επισκεφτείτε το blog μου https://konstandinaalbertigr.blogspot.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου