Πέμπτη 7 Δεκεμβρίου 2017

Παρουσίαση μυθιστορήματος Για να μην ξεχνάς, εκδόσεις Αέναον, Νεκταρία Μαρκάκη







Οι εκδόσεις Αέναον σας προσκαλούν στην παρουσίαση του νέου τους μυθιστορήματος Για να μην ξεχνάς της Νεκταρίας Μαρκάκη

Το Σάββατο 16 Δεκεμβρίου στις 18:00 στον πολυχώρο Αίτιον Τζιραίων 8-10 Ακρόπολη

Για το βιβλίο θα μιλήσουν:

Έρση Λάβαρη, Συγγραφέας
Χαρά Δελλή, φιλόλογος και αρθρογράφος για τη σελίδα "Θεματοφύλακες Λόγω Τεχνών"


Περίληψη:
Μία κοπέλα με  κόκκινα μαλλιά και λευκό δέρμα ξυπνάει στη μέση του πουθενά χωρίς να έχει την παραμικρή ιδέα που βρίσκεται και γιατί ολόκληρο το κορμί της υποφέρει από τραύματα χωρίς εξήγηση. Ένας καταιγισμός ερωτημάτων συνθλίβει το κουράγιο και την αντοχή της - γιατί βρέθηκε στη μέση του δάσους; Γιατί είναι μόνη; Ποιός της έκανε κακό; Μα η ερώτηση που την τρομάζει περισσότερο είναι μία: Ποιά είναι κι από πού έρχεται; Προσπαθεί να θυμηθεί το παρελθόν της χωρίς να μπορεί να μιλήσει γι’ αυτό. Πορεύεται με μοναδική βοήθεια ένα δαχτυλίδι στο εσωτερικό του οποίου αναγράφεται μια ημερομηνία και ορισμένες απόμακρες μνήμες που την επισκέπτονται αραιά για να της προκαλέσουν πόνο. Έχει ως μοναδικό στήριγμα μία  οικογένεια που της παρέχει καταφύγιο παρόλο που προσπαθεί να μαζέψει τα κομμάτια της, έναν πληγωμένο άντρα που πασχίζει να ξεχάσει, ενώ εκείνη πολεμά να θυμηθεί, κι ένα κλωνάρι μη με λησμόνει στο σχήμα του απείρου σχεδιασμένο στην ωμοπλάτη της για να της υπενθυμίζει πως δεν πρέπει να ξεχνά...


Βιογραφικό σημείωμα:
Αθεράπευτα ρομαντική, γεννημένη σ' έναν κυνικό κόσμο που θεωρεί τον ρομαντισμό τελειωμένο πράγμα, και την αγάπη και τον σεβασμό ως κάτι αυτονόητο. Περνώ τον χρόνο μου ανάμεσα στη συγγραφή, τους ανθρώπους που αγαπώ και τις δύο γάτες μου. Αφού δε βλέπω γύρω μου ρομαντισμό, τον φτιάχνω μόνη μου στις ιστορίες που γράφω. Λατρεύω να βλέπω μέσα από τον φακό και να απομονώνω εικόνες, και γι' αυτό σπούδασα φωτογραφία. Χρησιμοποιώ τον πιστό φίλο μου, τη μηχανή μου, για να αποτυπώνω την ομορφιά του κόσμου μας και την πένα μου για να δημιουργώ ακόμα περισσότερες όμορφες εικόνες. Δεν μπορώ να ζήσω χωρίς γενναίες δόσεις ελληνικού καφέ, μουσικής, έρωτα και φλερτ και αρνούμαι πεισματικά να μεγαλώσω.
Tις δωρεάν ιστορίες μου μπορείτε να βρείτε στο www.wattpad.com/user/NektariaMarkakis
Η επίσημη σελίδα μου στο Facebook είναι η https://www.facebook.com/NektariaMarkakiWriter/
Το “Για να μην ξεχνάς” αποτελεί το έναυσμα της συνεργασίας μου με τις Εκδόσεις Αέναον.
Συνδεσμος της εκδηλωσης στο fb 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου