Κυριακή 14 Ιανουαρίου 2018

Άποψη για το βιβλίο " Μέσα από το μάτια σου " της Δήμητρας Τράκα , μέσα από την ματιά της Penny Avgeri

 " Μέσα από το μάτια σου " 


Συγγραφέας :  Δήμητρας Τράκα 
Εκδόσεις : Εξη 


Λίγα λόγια για το βιβλίο:

«Γεννήθηκα μέσα από το θάνατο, τυφλή, σε έναν κόσμο απάνθρωπο. Στερήθηκα το μητρικό άγγιγμα και το μόνο που γνώρισα από τη μητέρα μου ήταν μια φωτογραφία που δεν είδα ποτέ. Μεγάλωνα μέσα στο σκοτάδι, ανάμεσα σε ανθρώπους που ζούσαν στο φως. Υπήρξαν στιγμές που ένιωσα ανήμπορη. Ήρθα αντιμέτωπη με το μίσος, την περιθωριοποίηση και τον οίκτο. Έχασα τον εαυτό μου και κατηγόρησα όλους εκείνους που με βοήθησαν να περπατήσω στα σκοτάδια μου. Έπρεπε να παλέψω με τα εμπόδια που ορθώνονταν μπροστά μου για να σταθώ στα πόδια μου και να γνωρίσω τι σημαίνει ζωή. Ώσπου ήρθες εσύ και στάθηκες πλάι μου. Με κράτησες από το χέρι και με έκανες να νιώσω τι θα πει ευτυχία, με βοήθησες να ονειρεύομαι το Αύριο. Και τις στιγμές ακόμα που η χαρά μου έγινε λύπη, ήσουν εκεί για να μου σκουπίσεις τα δάκρυα και να μοιραστείς μαζί μου τις πληγές…»
Η συγκλονιστική ιστορία της Ελπίδας, μιας γυναίκας που βίωσε το σκοτάδι στις ψυχές των ανθρώπων. Που δεν μπόρεσε να δει το πρόσωπο εκείνου που αγάπησε… Εκείνου που μέσα από τα δικά του μάτια τής χάρισε τον κόσμο όλο.


Η άποψη της Penny Avgeri για το βιβλίο: 

Χθες το βράδυ τελείωσα αυτό το υπέροχο ταξίδι στην όμορφη Θεσσαλονίκη,τα συναισθήματα που μου άφησε αυτό το βιβλίο είναι πολλά!!Δεν υπήρχε σελίδα από την αρχή μέχρι το τέλος που να μην κλάψω,μόνο σε δύο σελίδες κουράστικα αλλά μετά με συνεπήρε πάλι,υπέροχη η γραφή, με πολύ ευαισθησία...Μια όμορφη ιστορία με την αγαπημένη μας Ελπίδα που παρά την τύφλωση της δεν το έβαλε κάτω,μας δίδαξε ότι όλοι οι άνθρωποι έχουμε ίσα δικαιώματα και υποχρεώσεις στη ζωή....Το θέμα της φιλίας είναι έντονο σε όλη την ροή του βιβλίου, απέδειξαν στην ηρωίδα που παρά το πρόβλημα οι αληθινοί φίλοι ήταν πάντα δίπλα της γιατί την αγαπούσαν...Ο μπαμπάς, ήρωας και φύλακας άγγελος,της στάθηκε βράχος όλα τα χρόνια όπως επίσης και ο Δημήτρης με την Κατερίνα...Κι όμως μια ανατροπή πως μπορεί να τα καταστρέψει όλα;;;; Εκεί και αν έκλαψααααα. Παρόλα αυτά η λύτρωση ήρθε στο τέλος που εκεί τα δάκρυα είναι από χαρά...Πολλά συγχαρητήρια στη συγγραφέα,το συστήνω ανεπιφύλακτα!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου