Παρασκευή 6 Απριλίου 2018

Συνέντευξη με την αγαπημένη μας Konstandina Alberti στο blog μας " The book time "

Καλωσορίζουμε την Konstandina Alberti στο The book time



Ζητήσαμε από την φιλοξενούμενή μας να γράψει μόνης της ένα σύντομο βιογραφικό, και μας έγραψε τα πιο κάτω.


Γεννήθηκε :
Γεννήθηκα στη Θεσσαλονίκη στην Τσιμισκή. Σε αυτή την πόλη που ο αέρας της μυρίζει αλλιώς, που οι άνθρωποι είναι αλλιώς.

Μεγάλωσε : 
Μεγάλωσα μέσα σε μια πολύ όμορφη οικογένεια. Από τις πρώτες τάξεις του Δημοτικού μετακομίσαμε στην Αθήνα και στα 14 μου οι επιχειρηματικές δραστηριότητες του πατέρα μου μας οδήγησαν στην Ιταλία και συγκεκριμένα στη Ρώμη, όπου η μισή μου καταγωγή είναι από εκεί.

Σπούδασε: 
Με την επιστροφή μου στην Αθήνα πέρασα στην Ιατρική Αθηνών. Σπούδασα Αναισθησιολογία, έκανα την ειδικότητά μου, αλλά με κέρδισε η τέχνη. Και έτσι η Ιατρική αν και ήταν ένα όνειρό μου, έμεινε εκεί. Ασχολήθηκα με το ραδιόφωνο στα Fm, με τις δημόσιες σχέσεις θεάτρων, με τη διοργάνωση μεγάλων eventsστην Ελλάδα και στο εξωτερικό,  υπήρξα casting manager και διευθύντρια παραγωγής σε σειρές και έργα στην τηλεόραση.

Εργάζεται :
Εργάζομαι στον όμιλο A&P όπου έχω ένα μεγάλο μέρος μετοχών, μέσα στον οποίο ανήκουν το ραδιόφωνοheartbeat, η Arts promotion, οι Εκδόσεις ΑΕΝΑΟΝ και Mcriver PublicationsEίμαι ραδιοφωνική παραγωγός στον Heartbeat Radio, με την επιτυχημένη εκπομπή MEA CULPA και υπεύθυνη έκδοσης στις εκδόσεις ΑΕΝΑΟΝ και Mcriver Publications.



Xristina Binou : Πως περνάς το χρόνο σου όταν δεν ασχολείσαι με τη συγγραφή βιβλίων;
Konstandina Alberti : Ο χρόνος μου είναι πολύ πολύ περιορισμένος όταν λοιπόν ξεκλέβω λίγο χρόνο γράφω τα επόμενα βιβλία μου.




Αναστασία Ελευθεριάδου : Καλοτάξιδο το βιβλίο σας !! Θα ήθελα να σας ρωτήσω πόσο χρόνο σας πήρε να το γράψετε και αν υπάρχει κάποια ηρωίδα ή κάποιος ήρωας που αγαπήσατε περισσότερο;
Konstandina Alberti : Μου πήρε περίπου έξι μήνες. Αγάπησα όλες τις ηρωίδες μου. Απλά συμπάθησα περισσότερο την Άντζελα.




The book time : Όταν γράφετε έχετε ένα προσχέδιο και το ακολουθείτε ή σας πηγαίνει η ροή των πραγμάτων στη συνέχεια;
Konstandina Alberti : Δεν είμαι άνθρωπος που μπαίνω σε καλούπια. Δεν χρησιμοποιώ ποτέ προσχέδια. Γράφω πάντα όταν έχω έμπνευση και όχι επειδή πρέπει. Με πηγαίνει πάντα η ιστορία από μόνη της.


Ολγα Φώτο : Τι βιβλία διαβάζει η ίδια. Το βιβλίο της έχει βιωματικά στοιχεία; Ποιος είναι ο αγαπημένος -η της συγγραφέας;
Konstandina Alberti : Διαβάζω κλασικούς συγγραφείς χωρίς να απορρίπτω ποτέ κανέναν συγγραφέα, εξάλλου πιστεύω πως όλα τα βιβλία έχουν να σου δώσουν κάτι. Το συγκεκριμένο βιβλίο δεν έχει κανένα βιωματικό στοιχείο. Αγαπημένος συγγραφέας μου είναι ο Καζαντζάκης.




Τάνια Χαμοπούλου : Σε ποιον εμπιστεύεστε την πρώτη ανάγνωση του βιβλίου σας όταν το  ολοκληρώσετε ??
Konstandina Alberti : Στην Ευαγγελία Παπαδοπούλου, που όπως έχω πει σε άλλη συνέντευξή μου θα ήθελα να της μοιάσω κάποια στιγμή. Γράφει απλά μαγικά.



Αναστασία Ελευθεριάδου : Θα ήθελα να ρωτήσω ποιο ήταν το πρώτο ερέθισμα που έπλασε στο μυαλό σας την υπόθεση του βιβλίου σας;
Konstandina Alberti :Ήταν η ανάγκη μου να αποφορτιστώ από το βιβλίο που μόλις είχα τελειώσει το Mea Culpa το οποίο θα κυκλοφορήσει σύντομα.



Kasiani Kosmidou : Με ποιο τραγούδι θα έντυνες το βιβλίο σου?
Konstandina Alberti : Με τα κύματα του Σταμάτη Σπανουδάκη.


Ελευθερία Γρηγορίου : Πως εμπνεύστηκε το τίτλο;;;
Konstandina Alberti :Το Τσάι Βατόμουρο παίζει καταλυτικό ρόλο στην ιστορία. Οπότε δεν χρειάστηκε και πολύ σκέψη.




Χρυσάνθη Δημόγλου : Πότε καταλάβατε πως έχετε ταλέντο στην γραφή;
Konstandina Alberti : Από πολύ μικρή. Από τότε που έγραφα εκθέσεις και ποιήματα.



Χρήστος Διαμαντόπουλος : Ποιο είναι το αγαπημένο σημείο για έμπνευση;
Konstandina Alberti : Έχω έναν χώρο στο σπίτι μου όπου είναι το προσωπικό μου γραφείο. Έχω θέα τη θάλασσα, τον ουρανό και το βουνό. Είναι ο χώρος που πάντα εμπιστεύομαι τις εμπνεύσεις μου για να πάρουν σάρκα και οστά.



Μαρία Κόντου : Ποιο βιβλίο που διάβασε πρόσφατα την συγκλόνισε και ακόμη το έχει στο μυαλό της; Ποιο βιβλίο την έκανε να ζήσει την ιστορία;
Konstandina Alberti : Διαβάζω σχεδόν πάντα κλασσικούς όπως προανέφερα. Το βιβλίο το οποίο λάτρεψα ήταν η Ασκητική.



Kiriaki Ganiti : Θα γράφατε ποτέ βιβλίο τύπου θρίλερ ή αστυνομικό;
Konstandina Alberti : Φυσικά αν η έμπνευσή μου, μου όριζε κάτι τέτοιο ναι θα το έγραφα.


Magdalini Hantzi : Όταν ξεκινήσατε να γράφετε το βιβλίο σας γνωρίζατε το τέλος του;
Konstandina Alberti : Όχι ακριβώς. Με πήγε μόνη της η ιστορία και οι ήρωες.


Maria Spiliopoulou : Γιατί τσάι με βατόμουρο ;
Konstandina Alberti : Αλήθεια όταν έγραψα πως έπιναν Τσάι Βατόμουρο αναρωτήθηκα και εγώ. Χαχαχα.


Σούλα Πασχαλίδου : Καλοτάξιδο το βιβλίο, που έχει και υπέροχο εξώφυλλο. Να ρωτήσω λοιπόν ποια η γνώμη της συγγραφέως για τις αρνητικές κριτικές.... Πρέπει ο συγγραφέας να τις αφουγκράζεται ή απλά να τις προσπερνάει???
Konstandina Alberti : Αλίμονο αν παραβλέπουμε τις κακές κριτικές! Μόνο μέσα από αυτές μπορούμε να εξελιχτούμε. Δίνω μεγάλη βαρύτητα στη γνώμη των αναγνωστών.



Ερμιονη Αναγνωστου Είμαι από τις τυχερές που έχω διαβάσει ήδη το βιβλίο της 
συγγραφέως....διαβάζοντάς το ταυτίστηκα με μια από τις ηρωίδες....την Μαντώ
Αναγνώστου.....ήταν σαν να έβλεπα την ζωή μου.....περιμένω το επόμενο που είναι υπό έκδοση!!!!!!
Konstandina Alberti  : Σε ευχαριστώ πολύ Ερμιόνη. Χαίρομαι που σου άρεσε.


Anastasia Flokli Τι βιβλία διαβάζετε? Ποιος -α συγγραφέας σ αρέσει?
Konstandina Alberti ¨Είπα και πιο πάνω. Καζαντζάκης και Uberto Eko φυσικά. Είναι μοναδικοί.


Ξανθουλα Κεσιδου Πως θα χαρακτηρίζατε το βιβλίο σας με δυο λόγια??Ποιο χρώμα του ταιριάζει και ποια μουσική?
Konstandina Alberti ¨Θα το χαρακτήριζα αέρινο και θα το έντυνα με ροζ.


Αννα Ορεστιαδα : Καλοτάξιδο με τι κριτήρια διαλέγετε το εξώφυλλό και ποιο σημείο αγαπάτε περισσότερο την συγγραφή ή την αποδοχή του κοινοί;
Konstandina Alberti ¨Το εξώφυλλο το εμπιστεύομαι πάντα στους ταλαντούχους γραφίστες του εκδοτικού. Η συγγραφή είναι ένα όμορφο ταξίδι και η αποδοχή του κοινού είναι ο προορισμός. Μου αρέσουν και τα δύο. Για να είμαι πιο ακριβής δεν είναι θέμα αποδοχής. Λατρεύω τη στιγμή που το βιβλίο υπάρχει στα χέρια σας, ανεξάρτητα από τον αν θα έχω αποδοχή ή όχι.



Νατάσα Φλώρου Καλοτάξιδο το βιβλίο !! Αυτό που θα ήθελα να ρωτήσω την Κωνσταντίνα (γιατι τα ρωτήσατε ολα) ποιο ήταν το πρώτο βιβλίο που διάβασε και σε ποια ηλικία .
Konstandina Alberti : Τζέηνν Έυρ στο δημοτικό.


Maria Pauvlidou : Το εξώφυλλο του βιβλίου είναι πραγματική έμπνευση. Το επιμεληθήκατε εσείς ή υπάρχει κάποιος άλλος πίσω από αυτό; 
Konstandina Alberti : Το ατελιέ των εκδόσεων είναι αρμόδιο για τα εξώφυλλα μου. Βέβαια λέω τη γνώμη μου αλλά πάντα ακούω τις συμβουλές τους.


Irene Rodousaki : Καλοτάξιδο!Πως άρχισε η συγγραφή του βιβλίου σας?
Konstandina Alberti ¨Είχα τελειώσει το Mea Culpa το οποίο και βρίσκεται στις διορθώσεις. Μου πήρε ενέργεια, με γέμισε γλυκόπικρα συναισθήματα και έπρεπε σύντομα να γράψω το επόμενο βιβλίο για να μην εγκλωβιστώ μέσα στο Mea Culpa. Έτσι γεννήθηκε το τσαγάκι μου.


Maria Nikolaidou : Καλοτάξιδο υπέροχο εξώφυλλο ..Να ρωτήσω πως απαντάτε σε μια αρνητική κριτική για το βιβλίο σας;
Konstandina Alberti : Τη σέβομαι και προσπαθώ πάντα να καλυτερεύω.


Katerina Tsolaki : Υπάρχει κάποιο πρόσωπο από το φιλικό ή συγγενικό περιβάλλον σου που να έχει αποτελέσει έμπνευση για σένα στην συγγραφή;
Konstandina Alberti : Ναι υπάρχει.



Valantis Tonia Peridis Mougiou Ποια ήταν η πηγή έμπνευσης για τη συγγραφή του βιβλίου?
Konstandina Alberti : Πέρα από το ότι ήθελα και έπρεπε να αποφορτιστώ από το Mea Culpa όπως είπα πιο πάνω,σκέφτηκα πως θα ήταν αν όλοι μας τηρούσαμε τις υποσχέσεις μας. Τι θα μας έφερνε ο χρόνος; Πόσο καλός ή πόσο σκληρός θα ήταν;



Ntina Kladaki Πως προέκυψε ο συγκεκριμένος τίτλος?
Konstandina Alberti : Το Τσάι Βατόμουρο είναι κεντρικός ήρωας θα τολμούσα να πω στην ιστορία.


Φωτεινη Καρεμφυλλη Αν σας δινότανε η ευκαιρία ,θα θέλατε να το δει το κοινό σαν σειρά στην τηλεόραση?
Konstandina Alberti : Ω ναι φυσικά!


Ioanna Zisiopoulou Υπάρχουν στιγμές που κολλάτε; Που δεν ξέρετε πως να συνεχίσετε;
Konstandina Alberti : Πολλές φορές ναι. Εκεί κλείνω τον υπολογιστή και ασχολούμαι ξανά με το βιβλίο που γράφω μετά από μέρες.



Despoina Sideri Καλησπέρα σας & καλοτάξιδο! ! Εγώ θα ήθελα να ρωτήσω ποιο είναι το αγαπημένο σας είδος βιβλίων &  αν θα τολμούσατε να καταπιαστείτε και με κάποιο άλλο είδος βιβλίου, από αυτό που μέχρι τώρα ασχοληθήκατε...( πχ αν θα μπορούσατε να γράψετε βιβλίο τρόμου ή κάτι άλλο..) 
Konstandina Alberti : Μου αρέσουν οι αλλαγές και το ρίσκο. Ναι θα ήθελα να ξυπνήσω ένα πρωί και να έχω μια έμπνευση για ένα αστυνομικό μυθιστόρημα ή ένα τρόμου. Όσο για το αγαπημένο μου είδος δεν υπάρχει. Αρκεί κάτι να μου κάνει κλικ.



Νάντια Παπαθανασοπούλου Εύχομαι να είναι καλοτάξιδο το βιβλίο σας. Το εξώφυλλο μου αρέσει πολύ. Η ερώτηση μου είναι: ποια είναι η αγαπημένη σας φράση σ αυτό το βιβλίο;
Konstandina Alberti : Ραντεβού κάθε Αύγουστο τη νύχτα με τα πεφταστέρια.


Maria Papoutsa Καλησπέρα καλοτάξιδο !! Τι σας αρέσει να κάνετε στο ελεύθερο σας χρόνο έχετε κάποιο χόμπι!!!
Konstandina Alberti : Αγαπώ πολύ τη μουσική!


Ιωαννα Γαλανη : Ποτέ αποφάσισε να γράψει για πρώτη φορά και τη γνώμη έχει για της λέσχης ανάγνωσης?
Konstandina Alberti : Έγραψα πριν αρκετά χρόνια δύο βιβλία τα οποία τα έχω ακόμα μέσα στον υπολογιστή μου.
Γράφω τα πάντα από μικρή ηλικία. Οι Λέσχες ανάγνωσης για μένα είναι κάτι που πρέπει να
αναπτυχθεί περισσότερο.


Nadia Anagn Καλοταξιδο το βιβλίο της Κας Alberti ! Θα ήθελα να τη ρωτησω με τη σειρά μου,αν έχει ήδη στο μυαλό της την υπόθεση του επόμενου βιβλίου της και ποιο θα είναι το είδος του;
Konstandina Alberti : To επόμενο βιβλίο είναι σχεδόν έτοιμο και ονομάζεται Mea Culpa. Πρόκειται για αληθινή ιστορία αγάπης και μίσους.



Elli Charalampaki : Είστε αισιόδοξη ως άνθρωπος? Πιστεύετε στα happy ends? Καλοτάξιδο το βιβλίο σας!
Konstandina Alberti : Προσπαθώ να είμαι αισιόδοξη ναι. Στα Happy ends όχι δεν πιστεύω. Μπορεί να ακούγεται κάπως αυτό αλλά…


Margarita Makri : Tι ελπίζετε να αποκομίσει κάποιος διαβάζοντας το τσάι βατόμουρο;
Konstandina Alberti : Ίσως να συνειδητοποιήσει τους δρόμους της πραγματικής αγάπης, της εσωτερικής ευτυχίας και να αρπάξει τις ευκαιρίες που του δίνει καθημερινά η ζωή.



Βίκυ Γκλαβά : Θα μείνει η επίγευση βατόμουρου σε κάποιον που θα διαβάσει το βιβλίο σας; Καλοτάξιδο, λοιπόν !
Konstandina Alberti : Νομίζω πως ναι. Αν κρίνω από τους αναγνώστες που από την ημέρα που το διάβασαν πίνουν Τσάι Βατόμουρο.


Ερασμία Φερεντούρου : Πόσο από την Κωνσταντίνα έχουν οι ηρωίδες? Είναι πιο εύκολο να δημιουργηθεί μια ηρωίδα με τα χαρακτηριστικά του συγγραφέα ή πιο εύκολο να είναι τελείως αντίθετη?
Konstandina Alberti : Η Άντζελα είναι κοντά μου περισσότερο επειδή είναι λιγομίλητη και δεν εξωτερικεύεται εύκολα. Μου αρέσουν οι κόντρα ρόλοι. Δεν έχω πρόβλημα να γράψω μια κεντρική ηρωίδα τελείως διαφορετική από τον χαρακτήρα μου.


Sofh G Rapti : Θα ήθελα να ρωτήσω : γράφετε χειρόγραφα ή στον υπολογιστή ? Καλοτάξιδο το βιβλίο σας!! 
Konstandina Alberti : Στον υπολογιστή αλλά σε όλα τα μπλοκάκια μου που κουβαλάω μαζί μου πάντα υπάρχουν σημειώσεις επειδή κάτι θα δω και θα μου δημιουργηθεί έμπνευση.


Xristina Makri : Καλοτάξιδο με πολλές επιτυχίες !!θα ήθελα να ρωτήσω ..που αφιερώνει το πρώτο της βιβλίο ?
Konstandina Alberti : Αρχικά όπως γράφω και μέσα στο βιβλίο το αφιερώνω στον γιο μου, που είναι πάντα η δύναμή μου χωρίς να το γνωρίζει. Φυσικά δεν μπορώ να αφήσω έξω την Ευαγγελία Παπαδοπούλου που με συμβουλεύει σε κάθε συγγραφικό μου βήμα.


Ευαγγελία Κυργιάκου : Πως ήρθε στη ζωή σας η συγγραφή?
Konstandina Alberti : Είμαι άνθρωπος έντονος και στα κάτω μου και στα πάνω μου. Γράφω πολύ παντού όλα μου τα συναισθήματα. Η συγγραφή δεν είναι μόνο χάρισμα αλλά είναι ένας τρόπος έκφρασης των ανθρώπων που προτιμούν να μη μιλούν πολύ.


Αθανασία Αντα : Πως εμπνέεστε τους τίτλους των βιβλίων σας; Ευχαριστούμε και καλοτάξιδο το βιβλίο σας.
Konstandina Alberti : Σίγουρα θα πρέπει να έχουν κάποια σχέση με το περιεχόμενο.


Αλεξία Λαμπροπούλου : Σαν μελλοντική (ελπίζω) συνάδελφος, θα ήθελα να ρωτήσω τη συγγραφέα εάν ακολουθεί πρόγραμμα στη συγγραφή (παραδειγματος χάρη τουλάχιστον τρεις ώρες την ημέρα ή με ελάχιστο αριθμό λέξεων) ή αν είναι υπέρ του ελεύθερου ρυθμού ακόμα κι αν είναι πιο χρονοβόρος.
Konstandina Alberti : Εγκλωβίστηκα! Όχι ποτέ δεν ακολουθώ πρόγραμμα. Πρόγραμμα έχουμε στη δουλειά. Δεν βλέπω τη συγγραφή ως δουλειά.




Artemis Filippidou :  Θα ήθελα να ρωτήσω ποιες ώρες της ημέρας προτιμάει να γράφει;
Konstandina Alberti: Κυρίως πολύ αργά το βράδυ. Ξημερώματα. Είναι η ώρα που τα πάντα κοιμούνται εκτός από τις αισθήσεις τις σκέψεις και τις αναμνήσεις.



Katerina Mastrogianni : Καλησπέρα και καλοτάξιδο, θα ήθελα να ρωτήσω τη συγγραφέα αν το βιβλίο περιέχει προσωπικά βιώματα ή αν είναι καθαρά μυθοπλασία?
Konstandina Alberti : Καθαρά μυθοπλασία.


Αίγλη Κοσκινιώτη : Καλησπέρα και καλοτάξιδο. Θα ήθελα να ρωτήσω τη συγγραφέα αν διαβάζει κάποιο βιβλίο αυτο τον καιρο;;;
Konstandina Alberti : Όχι δεν διαβάζω κάτι λόγω περιορισμένου χρόνου αλλά και γιατί έχω μια ιδιοτροπία. Όταν γράφω δεν θέλω να επηρεάζομαι από άλλα βιβλία. Ούτε καν σαν λέξεις πόσο μάλλον όταν με απορροφά ή ιστορία. Οπότε όταν γράφω αποφεύγω να διαβάζω.


Chaido Kouroupaki : Καλησπέρα και καλοτάξιδο!!Θα ήθελα να ρωτήσω : Τι πραγματεύεται το δικό της μυθιστόρημα; Και γιατί αποφάσισε να καταπιαστεί με ένα τέτοιο περιεχόμενο;
Konstandina Alberti : Το περιεχόμενο ήρθε μόνο του όπως οι ήρωες και η πλοκή. Νομίζω πως τα μηνύματα που περνάει είναι σημαντικά. Πάντα θέλω να περνάω μηνύματα μέσα από τα βιβλία μου.


Aggeliki Papa : Πως σκεφτήκατε...το θέμα..για να γράψετε..αυτό το βιβλίο???
Konstandina Alberti : Δεν το σκέφτηκα ήρθε μόνο του.


Eleni Sileou : Τι θα λέγατε σε κάποιον που θα ήθελε να ξεκινήσει να γράφει. Αξίζει η προσπάθεια ή στην χώρα μας δύσκολα το καλό βιβλίο πάει μπροστά;;
Konstandina Alberti : Πάντα είμαι υπέρ της προσπάθειας. Όταν θέλεις κάτι πρέπει να παλεύεις για να το αποκτήσεις και να το κερδίσεις. Σαφώς και αξίζει η προσπάθεια. Σίγουρα η χώρα μας λειτουργεί πολύ διαφορετικά από τις υπόλοιπες χώρες του κόσμου στον χώρο του βιβλίου.
Σαν υπεύθυνη έκδοσης των εκδόσεων ΑΕΝΑΟΝ όμως και επειδή ζω εκ των έσω τα γεγονότα
θα πω το εξής. Πως όλη αποτυχία ξεκινάει όταν ο συγγραφέας δεν ακούει τον εκδότη και όταν ο εκδότης δεν νιώθει το κάθε βιβλίο σαν ένα δικό του βιβλίο.




Βίκυ Τερζίδου : Καλησπέρα και καλοτάξιδο! Θα ήθελα να μάθω πόσο μεγάλη πρόκληση ήταν γι' αυτήν να καταγράψει τις σκέψεις της στο χαρτί και στην συνέχεια να "εκτεθεί" δημόσια εκδίδοντας τες. Νιώθει δικαιωμένη από το αποτέλεσμα;
Konstandina Alberti : Είμαι άνθρωπος που δεν θα λογαριάσω τις συνέπειες όταν ξέρω τι άσσο κρατάω στα χέρια μου. Ήμουν σίγουρη για το Τσάι Βατόμουρο όπως είμαι σίγουρη για το Mea Culpa. Ναι νιώθω δικαιωμένη από το αποτέλεσμα.





Penny Avgeri : Ποιο μήνυμα θα θέλατε να περάσετε στους αναγνώστες με το βιβλίο σας?
Konstandina Alberti : Πάντα για μένα μετράει η αγάπη σε οποιαδήποτε μορφή της. Ήθελα ο κόσμος να τη γνωρίσει μέσα από το Τσάι Βατόμουρο, έτσι όπως δε την συναντά κανείς συχνά στη ζωή αλλά ούτε και στα βιβλία.




Dimitra Papanastasopoulou : Εγώ στέλνω τα φιλιά και την αγάπη μου στην αγαπημένη Κωνσταντίνα και εύχομαι να αρμενίζει πάντα στον κόσμο της γραφής.
Konstandina Alberti : Δήμητρα σε ευχαριστώ πολύ. Με τιμούν τα λόγια σου ιδιαίτερα και ξέρεις πως αγαπώ τον τρόπο που γράφεις.




Rena Lazaridou : Ποιον/αν συγγραφέα έχετε ως πρότυπο; Ευχαριστώ πολύ
Konstandina Alberti : Δεν έχω. Γιατί δεν μοιάζω με κάποιον συγγραφέα. Όπως δεν θα πρέπει να μοιάζουν οι συγγραφείς μεταξύ τους. Σιχαίνομαι τις αντιγραφές και τις φτηνές απομιμήσεις όπως και τις επαναλαμβανόμενες ιστορίες.



Ειρήνη Ίριδα Βασαρμίδη : Καλοτάξιδο. Θα ήθελα να ρωτήσω πως κατέληξε στην επιλογή του
τίτλου;
Konstandina Alberti : Όταν το διαβάσεις θα δεις. Το Τσάι είναι αυτό που κατευθύνει την ιστορία.




Γεωργία Τσιλέκα Καλημέρα σας. θα ήθελα να ρωτήσω, όταν η ψυχολογία σας δεν είναι στα
καλύτερα της-- όπως όλων μας πολλές φορές-- -- επηρεάζει αυτό το γράψιμο σας;
Konstandina Alberti : Ναι πάντα προς το καλύτερο. Γράφω τέλεια όταν δεν είμαι καλά.




Τασούλα Γεροστάθη :  Θα προσπαθούσες να πείσεις κάποιον να διαβάσει το βιβλίο σου;Αν ναι με ποιον τρόπο.. Αν όχι ,γιατί;
Konstandina Alberti : Ποτέ! Δεν θα με ευχαριστούσε ποτέ ένας αναγνώστης υπό πίεση.




Xristina Karaboga Ποιος είναι ο αγαπημένος σας προορισμός διακοπών στην Ελλάδα?
Konstandina Alberti : Μύκονος Πάρος Τήνος.




Ευδοκία Τσόγκα Θα ήθελα να ρωτήσω την συγγραφέα, εάν πριν την παράδοση του μυθιστορήματος στον εκδοτικό οίκο, υπάρχει κάποιο πρόσωπο το οποίο είναι αυτό που το διαβάζει πρώτο επειδή εμπιστεύεται την γνώμη του.
Konstandina Alberti : Ναι η Ευαγγελία Παπαδοπούλου (Evie Pride) συγγραφέας του Βest seller ΛΕΣ;



Ευχαριστώ πολύ την ομάδα The Book Time για την στήριξη.
Μέσα από την καρδιά μου ευχαριστώ όλες και όλους εσάς για τις υπέροχες ερωτήσεις σας και
την αγάπη που δείξατε στο Τσάι Βατόμουρο. Μόλις το διαβάσετε να ετοιμαστείτε για το πιο
μεγάλο το πιο βαρύ και το πιο όμορφο λάθος. Ραντεβού με το Mea Culpa.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου